Vårkampanjen är i full gång

Kära medlem,

Vårkampanjen är i full gång och nedan finner du schema på var och när vi kampanjar. Att kampanja är inte bara hur kul som helst, det är också väldigt socialt. Just nu eftersöker vi kampanjare som vill vara med och samla in invånarnas åsikter. Vi kommer att stå på olika platser i kommunen och fråga invånarna vad de tycker är bra med kommunen och vad vi kan förbättra samt om de vill bli medlemmar. Är du ny medlem är detta det perfekta tillfället att träffa andra moderater.

Är du intresserad av att kampanja eller har du några frågor skickar du bara ett mail till;  jeanette.widen@moderat.se  eller ringer på 070-562 58 84.

Kampanjschema

Fredag 26 april kl. 15:30-16:30

Åkersberga Centrum, mittemot Akademibokhandeln

Samtalskampanj

Söndag 28 april kl. 15:00-17:00

Ljusterö torg

Samtalskampanj

Måndag 29 april kl. 07:30-08:30

Östra station vid T-banenedgången närmast Roslagsbanan

Flygbladskampanj m anledning av Roslagsbanans utbyggnad

Onsdag 1 maj – håll utkik på hemsidan för mer information

Måndag 13 maj – håll utkik på hemsidan för mer information

Tisdag 21 maj – håll utkik på hemsidan för mer information

Radio Moderat

Varje lördag mellan 11:00-12:00 sänder vi Radio Moderat så ratta in Radio Österåker 103,7 MHz. Har du inte möjlighet att lyssna på just lördagar går programmet i repris måndagar 08:00-09:00, tisdagar 22:30-23:30 samt torsdagar 16:00-17:00.

Givetvis går det även bra att lyssna via webben www.radio.osteraker.se

Sociala medier

På vår hemsida www.moderaterna.net/osteraker uppdaterar vi frekvent information om vad som pågår i föreningen.

Har du Facebook? Gå då in och ”gilla” Nya Moderaterna i Österåker

Har du Twitter? Följ gärna @MiOsteraker